september 2021
Po Ut St Št Pi So Ne
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Bratislava v pohybe | PRE KOHO TANCUJEME?
18856
page-template-default,page,page-id-18856,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,vss_responsive_adv,transparent_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

Pre koho tancujeme? / Whom Do We Dance For?

Martin Kilvády, Bratislava v pohybe 2019, foto: Ctibor Bachratý

V rámci projektu Budovanie publika pre súčasný tanec na Slovensku, ktorý realizuje Asociácia Bratislava v pohybe, si vás dovoľujeme pozvať na prvý z dvoch online webinárov venovaných segmentácii a rozvoju publika pre súčasný tanec.

Webinár je určený všetkým, ktorí majú záujem aktívne si vypracovať stratégiu na rozvoj publika pre svoje tanečné projekty, predstavenia, súbor. Oslovujeme predovšetkým choreografov, tanečníkov, produkčných a manažérov tanečných súborov, ako aj dramaturgov a marketérov kultúrnych centier, ktoré súčasný tanec pravidelne uvádzajú.


Hľadáme účastníkov, ktorí sa zúčastnia oboch webinárov:

12. februára 2021 o 11:00 (90 minút)

15. apríla 2021 o 11:00 (90 minút)


Účastníci budú mať za úlohu po prvom webinári vypracovať stručný plán rozvíjania publika pre svoj

konkrétny projekt.

Oba webináre povedie Andrew McIntyre zo spoločnosti Morris Hargreaves McIntyre, ktorá sa už 21 rokov venuje výskumu, segmentácii a rozvíjaniu publika pre mnohé kultúrne inštitúcie a druhy umenia po celom svete.

Webináre budú v anglickom jazyku. Dĺžka webináru: 90 minút.

Kapacita je limitovaná, uprednostníme účastníkov, ktorí sa zaviažu absolvovať oba webináre.


Projekt z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia.

 


 

Kontakt: Mária Lacková,

email:bvp.mary@gmail.com

Andrew McIntyre, Director

A co-founder of Morris Hargreaves McIntyre, Andrew is one of the UK’s

leading authorities on audience motivations, behaviour and responses.

His work on visitors’ engagement with and meaning making from museum and gallery collections has profound implications, not only for arts marketing and audience development but also for curatorial and educational practice in the sector.

But he doesn’t just do theory. Andrew has devised many widely used audience development techniques including ‚Test Drive the Arts‘ and ‚Audience Builder‘.

He has served as Chair of the Visitor Studies Group and is a popular speaker and trainer. He gives delegatesreal insight into the minds of the audience, a toolkit of skills and techniques and the inspiration and confidence to try them out.

 

Viac info o Morris Hargreaves McIntyre: https://mhminsight.com/our-manifesto